SIKÇA SORULAN SORULAR (SSS)

 

Siparişimi nasıl verebilirim?

  • marian.com.tr üzerinden dilediğiniz ürünleri sepetinize ekleyip, ödeme işlemini tamamlayarak siparişinizi verebilirsiniz.

 

Siparişimin durumunu nasıl takip edebilirim?

  • Siparişiniz kargoya verildiğinde size e-posta veya SMS ile Yurtiçi Kargo takip numarası gönderilecektir. Bu numara ile siparişinizi Yurtiçi Kargo’nun web sitesinden takip edebilirsiniz.

 

Kargo ücreti ne kadar?

  • 3000 TL ve üzeri siparişlerde kargo ücretsizdir. 3000 TL altındaki siparişlerde sabit kargo ücreti uygulanır.

 

Siparişim ne zaman kargoya verilir?

  • Siparişleriniz, stok durumuna bağlı olarak 1-3 iş günü içinde kargoya teslim edilir.

 

Hangi kargo firmasıyla çalışıyorsunuz?

  • Siparişleriniz Yurtiçi Kargo ile gönderilmektedir.

 

Siparişimi iptal edebilir miyim?

  • Siparişinizi kargoya verilmeden önce iptal edebilirsiniz. İptal talebinizi [email protected] adresine iletebilirsiniz.

 

İade koşulları nelerdir?

  • Ürünü teslim aldığınız tarihten itibaren 7 gün içinde kullanılmamış ve orijinal ambalajında olmak kaydıyla iade edebilirsiniz. İade prosedürlerimiz hakkında detaylı bilgi için İade Koşulları sayfamızı ziyaret edebilirsiniz.

 

İade ve değişim kargo ücretini kim karşılıyor?

  • Kusurlu ürünlerin iadesinde kargo ücreti tarafımızdan karşılanır. Diğer iade ve değişimlerde kargo ücreti müşteri tarafından ödenir.

 

Nasıl üye olabilirim?

  • marian.com.tr ana sayfasında yer alan "Üye Ol" butonuna tıklayarak üye olabilir ve avantajlardan yararlanmaya başlayabilirsiniz.

 

Şifremi unuttum, nasıl yenileyebilirim?

  • Giriş sayfasında yer alan "Şifremi Unuttum" seçeneğine tıklayarak şifrenizi yenileyebilirsiniz.

 

Satıştaki ürünleriniz orijinal mi?

  • Ürünlerimiz yüksek kaliteli orijinal ürünlerdir ve çocuklar için tasarlanmıştır.

 

Beden tablonuzu nerede bulabilirim?

  • Her ürün sayfasında ilgili ürünün beden tablosunu görebilirsiniz. Beden tablosu olmaması halinde bizlerle whatsapp üzerinden iletişime geçebilirsiniz.

 

Ürün stokları ne sıklıkla yenileniyor?

  • Stoklarımız düzenli olarak güncellenmektedir. Beğendiğiniz ürün tükendiyse, [email protected] adresine e-posta göndererek stok durumu hakkında bilgi alabilirsiniz.

 

Size nasıl ulaşabilirim?

  • E-posta: [email protected]
  • WhatsApp ve Müşteri Hizmetleri Hattı: 0850 888 72 88
  • Çalışma Saatlerimiz: Hafta içi ve Cumartesi 10:00 - 18:30

 

 

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR
Çerez Kullanımı

Sizlere en iyi alışveriş deneyimini sunabilmek adına sitemizde çerezler(cookies) kullanmaktayız. Detaylı bilgi için Kvkk sözleşmesini inceleyebilirsiniz.